Leasing

Coraz to nagminniej w centrach handlowych zaobserwować można stojaki na ulotki – wyraźnie wygodniejszą dla konsumenta formę przekazu reklamy

To, jakże istotna na obecną chwilę jest reklama, wiemy doskonale. Aby sprzedać, trzeba umieć zareklamować produkt, siebie czy markę. W związku z tym rozliczne spółki gorąco inwestują w promocję i poszukują jak najlepszych rozwiązań skutecznego dojścia do przypuszczalnego klienta. Reklamy w telewizji, plakaty, billboardy, reklamy na stronach internetowych i ulotki – to najczęściej napotykane i wszechobecne wariacje, które bombardują ludzi z wszelkiej dopuszczalnej strony.

Leasing

Broszurki promocyjne – najnowsze trendy

Broszurki reklamowe pokazały się w naszej ojczyźnie w dziewięćdziesiątych latach wraz z wejściem na nasz rynek supermarketów. Dziś nie jedynie przez grupy handlowe, ale także przez samych konsumentów postrzegane są jako naczelny środek komunikacji sieci z nabywcą.