W każdej dziedzinie istnieje wiele firm z usług których ma szansę korzystać kontrahent, a co się z tym łączy, jeśli naprawdę chcemy go przy sobie utrzymać, to powinniśmy włożyć wielkich starań, aby nasza oferta była dla niego rzeczywiście bardzo interesująca i niesamowicie korzystna, dlatego właśnie jak najczęściej powinniśmy przygotowywać różnego typu punkty i nagrody.

Program lojalnościowy

Źródło: www.spiceupyourblog.com

Programy te trzeba zmieniać

Jeżeli pragniemy nagradzać klienta za to, że robi sprawunki w naszej sieci, to zawsze możemy stworzyć programy lojalnościowe , które będą się wspierały na zbieraniu punktów oraz ich późniejszym wymienianiu na przeróżnego rodzaju interesujące produkty. Pewnie że wartość nagród powinna być różnicowana, tak aby kontrahent samodzielnie mógł decydować jak dużo punktów chce uzyskać i co dokładnie chce od nas zainkasować. Przez to, iż takowe programy możemy wciąż rozbudowywać, możemy być pewni, że klient zawsze odnajdzie u nas coś fajnego, co powstrzyma go przed pójściem do konkurencji.Motywacja jest świetnym narzędziem

Kolejną formą, która ułatwia nam przyciągnięcie i dalsze zatrzymanie klientów to różnego rodzaju programy motywacyjne (Szukasz nowych dróg w biznesie? – sprawdź…), które zakładają, iż kontrahent musi zostawić daną kwotę, by mieć szansę skorzystać z punktów oraz promocji, które dla niego przyszykowaliśmy.

Prezentowany temat z pewnością zawiera interesujące informacje, ale aby zdobyć ich jeszcze większą ilość prześledź tekst, który jest niesamowicie absorbujący.

Pewnie że te kwoty mogą być różne, mogą się zmieniać i co jakiś czas mają szansę się także przemieniać nagrody, nie mniej już nie raz pokazano, iż taka forma przyciągania kontrahentów jest najlepsza.

zniżka

Wykorzystajmy najlepsze możliwości

Już dawno temu udowodniono, że tymczasowe promocje, przyciągają wyłącznie czasowych kontrahentów, którzy raz wykonują zakupów w naszym markecie, a w kolejnym tygodniu są już w innymi, gdzie pokazała się cudowniejsza obniżka. Mimo wszystko już od długiego czasu spece od marketingu wiedzą, że programy opierające się na lojalności oraz motywowaniu przyciągają kontrahentów, którzy już pozostają z danym sklepem, ponieważ wyłącznie dokonując w nim zakupy mogą otrzymać nagrody, a więc po co mieliby kupować po innych marketach?