Trafna reklama to jedna druga sukcesu. Wiedzą o tym na pewno osoby zarządzające swoim biznesem. Bez reklamy nie przebijesz się, nie będzie Ciebie ani Twojej firmy w świadomości ludzi, a skoro jesteś tam nieobecny, to niestety nie zdobędziesz pieniędzy na swoje utrzymanie.

Internet

Autor: „PictureYouth”
Źródło: http://www.flickr.com
Z reklamy korzystają więc wszyscy (bez wyjątku), nie każdy natomiast zdaje sobie sprawę, iż dobór reklamy ma potężne znaczenie. Jaką zatem dobrać reklamę, ażeby rezultaty były wysokie? Proponujemy w tym momencie reklamę kontekstową. Nie wiesz, co to jest? Zapraszamy do przeczytania poniższego artykułu oraz odwiedzenia .

Reklama kontekstowa to strategia prezentowania rozmaitych usług internetowych, takich jak e-mail, strony internetowe, czaty, fora dyskusyjne lub komunikatory. Najważniejsze jest w tym zakresie przystosowanie treści reklamy do zawartości strony, na której jest ona umiejscowiona.

Najważniejsza jest koncepcja tej reklamy mówiąca, iż osoba, jaka się z nią spotyka zareaguje pozytywnie, jako że będzie ona spojona z tematem, jaki interesuje owego odbiorcę. Każdy z nas wie, jak jakaś reklama (zobacz również agencje reklamowe łódź) zdoła wywołać negatywne emocje. Wszystko dzieje się przez to, że jest ona niedostosowana i widzimy ją w niestosownym momencie. Reklama kontekstowa działa w pełni w inny sposób, będzie tam, gdzie powinna dzięki czemu nie denerwuje użytkownika.

Przedstawiona reklama może przebiegać w dwóch wariantach. Najważniejszy z nich to reklama, która jest ujawniana na zewnętrznych stronach internetowych, na których właściciele wyrażali chęć publikowania takich treści reklamowych. Wynika zatem pytanie: jak taka reklama dochodzi do naszego możliwego klienta?

Otóżspecjalne algorytmy umieją przeanalizować treść wszystkich podstron, tworząc odpowiedni profil tematyczny strony. Poza tym, taka reklama (polecamy również ścianka wystawiennicza) ujawnia się wyłącznie na stronach, jakie są wyraźnie związane z tematyką działalności reklamodawcy. Reklamę taką dostajemy w formie tekstów, ale też grafik czy animacji.

Drugi wariant to reklama sponsorowana. Wyświetlana jest ona bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwarki użytkownika. Po uiszczeniu odpowiedniej opłaty link do konkretnej strony jest lokowany na górze listy stron, które tworzą odpowiedź wyszukiwarki na wpisane przez internautę słowa kluczowe.