Identyfikacja wizualna jest to pełnia symboliki użytkowanej przez przedsiębiorstwo, a więc wszystko to, po czym można zidentyfikować nasze przedsiębiorstwo wizualnie jak kolorystyka, logo itd.

Są to kolejne fragmenty, przez które konstruuje się stosunki z otoczeniem.
Dysk SSD Torqx TRB

Autor: 4Press.pl
Źródło: 4Press.pl
Spójna identyfikacja ciekawe odkryj więcej wizualna Wrocław jest najważniejszym fragmentem ogólnej identyfikacji, więcej o niej – Sprawdź. W jego skład wchodzą: nazwa przedsiębiorstwa – powinna nawiązywać do jej aktywności, być jednoznaczna a także wyróżniać przedsiębiorstwo na tle konkurencji. Konstruuje się ją po dokonaniu gruntownej analizy firmy, zakresu jej działalności. Istotnym jest, by nazwa nie zmieniała się. Logo to graficzne przedstawienie logotypów towaru, znaku firmowego a także innych znaków lokowanych na zapakowaniach produktów, w drukach firmy itp. kreowane poprzez zastosowanie koloru, formatu oraz kształtu symboli, ich układu etc.

Druki firmowe to konieczny fragment systemu identyfikacji wizualnej troszczącej się o swój wizerunek jednostki. To papier a także firmowe koperty, notatniki, wizytówki, identyfikatory pracowników itd. Pojedyncze fragmenty owych materiałów, tzn. papier, zawartość, liternictwo powinny harmonizować z ogólnie przyjętymi zasadami systemu identyfikacji wizualnej. Fragmentem druków służbowych jest tzw. konstans firmy, innymi słowy sztywny układ graficzny znaku służbowego, pełnej nazwy i niezbędnych danych o firmie (adres, numer faksu, witryna internetowa a także adres e-mail). Wielkość wizytówki najodpowiedniej dobrać do standardowego wizytownika. Kolorystyka wizytówki powinna uwzględniać kolory firmowe.

Typowe dane zamieszczane na wizytówce to cała nazwa firmy, logotyp, imię a także nazwisko, stanowisko służbowe. Grafika na pojazdach Wrocław to kolejny fragment identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa – ofertę znajdziesz zobacz oferty grafiki na pojazdach, Wrocław .