Promowanie towarów i usług w sieci jest bardzo korzystne, zarówno dla właściciela reklamy jak i dla strony, na jakiej jest dana reklama. Obecne rozwiązania dostępne dla reklamodawców internetowych umożliwiają bardzo głęboką analizę strony, przed podjęciem działań marketingowych.

Praca przy komputerze

Autor: sxc.hu
Źródło: http://sxc.hu
Narzędzia te są przydatne także dla webmasterów, którzy są w stanie za ich pomocą kontrolować efektywność pozycjonowania witryny w Internecie – opinie (opinie). Ponadto, nowy rynek potężnych urządzeń mobilnych stworzył nowe możliwości reklamowe – aktualnie wyświetlanie efektywnej, spersonalizowanej reklamy za pomocą aplikacji mobilnych nigdy dotąd nie było łatwiejsze.

Gdzie umieścić reklamę

Reklamodawcy chcą, żeby ich reklamy mogły dotrzeć do maksymalnej liczby odbiorców. W czasopiśmiennictwie liczbę tę określa nakład danego pisma. Nie istnieje jednak pewność, że wszelkie egzemplarze w których reklamę się wykupiło, zostały sprzedane. Urządzenia do badania liczby odbiorców telewizji i radia są niezwykle zaawansowane i kosztowne, natomiast sieć WWW daje nieskomplikowane przyrządy dające miarodajne wyniki.

Masz ochotę zgłębić więcej na opisywany wątek? To bardzo dobrze, gdyż pod linkiem liceum ogólnokształcące józefów znajdziesz fascynujące informacje, które Cię wciągną.

Do takich narzędzi należy ahrefs, który wyświetla wiele informacji o domenie – od tzw. rankingu URL (badającego popularność strony), przez ilość linków do strony internetowej (co świadczy o jej pozycjonowaniu i tzw. sprzężeniu zwrotnym), po szczegółową analizę jej odwiedzin. Te dane w odpowiednich rękach pozwalają na przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej.

Reklama w urządzeniach mobilnych

Rynek aplikacji na urządzenia mobilne jest niezwykle szeroki – obecnie tzw. smartfony tworzą większość rynku telefonów komórkowych, oprócz tego tablety zyskały na popularności. Sporządzenie aplikacji mobilnej jest ogromnie proste, rynek jest z kolei na tyle rozbudowany, że żeby odnieść sukces należy sprzedawać aplikacje po niskich kosztach.

Twórcy aplikacji odrabiają straty zamieszczając w swoich witrynach reklamy, zazwyczaj przygotowane przez specjalistyczne firmy, jak Googlowski admob zajmujący się analizowaniem rynku reklamy mobilnej, oraz będący platformą dla reklamodawców i developerów tworzących takie aplikacje.