Obecnie mówi się, że jeśli jakiejś firmy nie możemy znaleźć w sieci, to po prostu ona nie istnieje. Przez to właśnie tak wielką wagę prezesi zwracają do tego, aby strona internetowa ich zakładu była jak najlepiej zrobiona, żeby okazała się czytelna oraz jednocześnie, by łatwo udało się ją wyszukać.

Wykres, reklama AdWords

Autor: Buster Benson
Źródło: http://www.flickr.com
Bardzo modna jest reklama AdWords, a więc taka reklama gdzie nasz link sponsorowany zawsze zjawia się na jednym z pierwszych miejsc podczas wyszukiwania odpowiednich fraz w wyszukiwarce Google, a także na umieszczaniu ich na kolejnych stronach internetowych, które należą do systemu Google. Tworzenie takich linków odbywa się lub przez dobór właściwych fraz, lub przez wybór konkretnych witryn internetowych, na których mają one być umieszczone. Im lepiej przeanalizowane słowa lub dobrane witryny, tym większa szansa na to, że duża grupa klientów dowie się o danej firmie.

Dzięki funkcji remarketing AdWords klient otrzymuje spersonalizowaną propozycję

Od czasu do czasu dzieje się tak, że kontrahent wchodzi na daną stronę internetową, ale nie dokonuje żadnych zakupów. Jeżeli pragniemy go na nowo do siebie przyciągnąć, albo chcemy, by klient, który robił już u nas sprawunki otrzymywał informacje o promocjach dostosowane do swoich potrzeb, to powinniśmy użyć opcję noszącą nazwę remarketing AdWords – http://www.artefakt.pl/blog/sem/remarketing-spraw-klient-powrocil (http://www.artefakt.pl/blog/sem/remarketing-spraw-klient-powrocil).

Dzięki wpisaniu odpowiedniego kodu JavaScript mamy szansę sprawić, że kontrahent będzie otrzymywał od nas spersonalizowaną propozycję, zwiększy to lojalność obecnych kontrahentów, pozwoli uzyskać tych, którzy już u nas byli lecz zrezygnowali z zakupów, na dodatek dzięki tej opcji łatwiej będzie nam zaproponować odpowiednio dobraną sprzedaż wiązaną, jak także przedstawić dobre materiały z obecnej wyprzedaży. To wszystko wpływa na ulepszenie wizerunku firmy i na przyciągnięcie do niej kontrahentów, którzy już zostaną na stałe.

Im lepiej znana firma, tym więcej korzyści przyniesie

Im więcej uwagi przeznaczymy na prawidłową reklamę w internecie, tym znaczniejsza będzie szansa na to, że nasz zakład osiągnie wspaniałą pozycję na rynku. Co więcej obecnie internet jest najważniejszym źródłem komunikowania się z kontrahentem, dlatego właśnie tam powinniśmy skupić się na reklamie, bo wtenczas będziemy posiadali pewność, że nie tylko dotarliśmy do dużego grona kontrahentów, lecz również będziemy mieli szansę, przygotować dla każdego spersonalizowaną reklamę aktualnych promocji.