Kiedy posiadacze wielkich firm farmaceutycznych dumają nad najwłaściwszą formą przekazu reklamowego, to zazwyczaj myślą o bilbordach. Jednakże pracownicy agencji reklamowych przekonują takie osoby, żeby wydały pieniądze na ekran led. Taki ekran jest odkryciem ostatnich lat, w związku z czym jeszcze nie wszyscy członkowie zarządów spółek zdołali poznać korzyści wypływające z tego typu formy reklamy.

ekran LED

Autor: Dave Dugdale
Źródło: http://www.flickr.com
Omówmy zatem wybrane z nich.

Obok migającego monitora sporej wielkości niełatwo jest przejść obojętnie. Mimowolnie zwracamy swój wzrok na wyświetlane obrazy i zapamiętujemy treść przekazu, choć nie zawsze zdajemy sobie z tego faktu sprawę. Nawet zwyczajne wyjście z yorkiem na spacer do parku może przyczynić się do tego, że za dwa tygodnie zakupimy szampon do włosów przetłuszczających się, który został zareklamowany właśnie w taki oto sposób. Siła przekazu tkwi także w tym, że jest to w miarę nowa forma przekazu informacji, a w konsekwencji bardziej zwraca na siebie uwagę. Sprawdź szczegółowe informacje: ekran LED Rawa Mazowiecka c.h. Rawa Mode.

Ekran led bardzo dobrze spełnia swoją rolę, kiedy zapada zmrok, a w miesiącach wczesnowiosennych ściemnia się już około godziny 17.00 lub w deszczowe dni nawet o 16.00. A to jak powszechnie wiadomo jest godzina, o której najczęściej wychodzimy z zakładu pracy i idziemy na przystanek autobusowy. W czasie pokonywania nawet niedługiego dystansu z pewnością zwrócimy swoją uwagę na migocący ekran. Warto dodać, że niektórym osobom kojarzy się on całkiem pozytywnie. Przywodzi bowiem na myśl święta Bożego Narodzenia. Z jakiego powodu? Nie zapominajmy o tym, że podczas rzeczonych świąt nasze choinki iskrzą się w identyczny sposób jak ekrany z reklamą proszku do prania.

Ekran led, wedle specjalistów od reklamy sprawdza się w czasie przeprowadzania dużych kampanii reklamowych – ekran LED Radomsko Krakowska. Nie bez jakiegokolwiek znaczenia pozostaje fakt, że wspomniany ekran powinien zostać zamontowany w zatłoczonych zakątkach danego miasta, przykładowo na przeciwko drzwi wejściowych do hipermarketów. Dodatkową korzyścią wynikającą z zastosowania tego rodzaju reklamy jest fakt, że nie trzeba zatrudniać ekipy robotników, tak jak w przypadku naklejania plakatów na bilbordach. Z tego kreatywnego sposobu na reklamę korzysta także środowisko naturalne. Wykorzystana tutaj technologia led gwarantuje niski pobór prądu, co jest jednoznaczne z oszczędnością energii elektrycznej.

.