Porozumiewanie się jest jednym ze szczególnych procesów w życiu każdego człowieka. Stanowi o powodzeniach w wielu przedsiębiorstwach. Od tego, zależy dużo elementów, które oddziaływają na naszą codzienność. Na więzi międzyludzkie w życiu osobistym, na motywację i zadowolenie zatrudnionych, atmosferę i zadowolenie petentów w życiu zawodowym. To umiejętność rozmawiania zapewnia efektywność życiowych ambicji, w związku z tym warto zainwestować w pogłębianie swoich umiejętności porozumiewawczych, które usprawnią porozumiewanie się z innym człowiekiem.

Ten, kto pragnie być produktywny, musi dać z siebie wiele. Pojmować cudze emocje, rozpoznawać swoje uczucia. Mieć świadomość skąd bierze się taka czy inna reakcja a w końcowym efekcie umieć emocjonalnego prowadzenia drugiej strony. Komunikujemy się by powiadamiać, wyjaśniać, motywować, pomagać, pertraktować. Zarówno na płaszczyźnie życia osobistego, jak i gruncie zawodowym, słuchanie, racjonalne prowadzenie konwersacji czy asertywne wyrażanie swojego zdania to zdolności potrzebne, by spotykać się z innymi i odnosić sukcesy. Sprawny odbiór i nadawanie wiadomości.

Spójność treści i formy. Prawdziwość tego, co pragniemy powiedzieć z tym, co rzeczywiście mówimy – to elementy, nad którymi dobrze popracować, by działać naprawdę skutecznie. Szkolenia z komunikacji, to sposób na pogłębianie swoich umiejętności komunikowania się, tak by budowanie relacji między ludźmi było łatwiejsze, powiązania satysfakcjonujące, a praca wykonywana prawidłowo. Zazwyczaj takie szkolenie odbywa się w formie ćwiczeniowej . Kliknij: szkolenia z komunikacji widziałeś? ckim.pl/portfolio/profi-komunikacja-marketingowa

Treningi polegają na ćwiczeniach angażujących wszystkich uczestników po to by zdobyć konkretne umiejętności. W trakcie szkoleń z porozumiewania się przeprowadza się różne modele aktywizujące uczestników: burza mózgów, treningi interpersonalne i wspólne, testy, gry sfingowane, odgrywanie scenek i ról. Fundamentem szkolenia komunikacja interpersonalna, jest zdobycie ogromnej wiedzy w tym zakresie.

szkolenia

Autor: aditus foundation
Źródło: http://www.flickr.com

warsztatach uczestnicy będą wiedzieli, na jakie szczegóły zwrócić uwagę w czasie komunikacji. Potrafili oddziaływać na pozytywne emocje drugiej strony. Umieli wyrażać własne potrzeby i zamiary w sposób, który będzie do przyjęcia dla drugiej strony . Rozumieli inne żądania ludzi w zakresie komunikacji. Rozpoznawali typy osobowości i widzieli ich różnice. Mieli świadomość i posiadali umiejętność stosowania fundamentalnych asertywnych technik. Potrafili prowadzić konstruktywną dysputę.