Wielkie sieci handlowe oraz agencje reklamowe obsługujące hipermarkety używają wielu sposobów reklamowych w celu dotarcia do prawdopodobnych klientów. Wielkość wcześniej wspomnianych przedsiebiorstw pozwala im na wykorzystanie w tym celu naprawdę dużego budżetu.

zniżka

Jednak obok spotów telewizyjnych, banerów prasowych jak również kampanii outdoorowych, najskuteczniejszą, a z pewnością najlepiej zauważalną, formą działań marketingowych są gazetki promocyjne.

Ciekawe dane na omawiany temat poczytaj tutaj (https://www.sneakers.pl/adidas/) tutaj. Jest w tamtym miejscu wiele ciekawych danych, które okażą się bardzo wciągające.

Doskonale są one dostarczane do perfekcyjnie określonego targetu – a więc do mieszkańców okolicznych dzielnic. Pracownicy agencji reklamowych, których obowiązkiem jest dostarczenie tego typu wydawnictw, niezwykle często nie przejmują się zakazami i dostarczają gazetki promocyjne pod nasze drzwi a nawet wieszają je na klamkach. Wielu osobom może wydawać się to irytujące, ale różnorakie testy ukazują, że takich osób jest znacznie mnie aniżeli tych, którzy z ciekawością śledzą akcje promocyjne i wyprzedaże lub porównują cenę tego samego artykułu w poszczególnych sieciach handlowych lub w internecie :kupujtam.

Czy taki sposób na dotarcie do klienta jest skuteczny również dla innych branż?

wyprzedaże

Autor: wyprzedaże
Źródło: flickr.com

Wiele klientów wie o sile tego medium, jednak mało kto podejrzewa, iż za tym praktycznie nieszkodliwym wydawnictwem stoi pełna gama specjalistów.

Nie zwlekaj! Jeśli spodobał Ci się nasz wątek, to czytaj również następne treści na wybrany materiał. Stworzyliśmy je dla Ciebie z chęcią.

Wyjatkowo istotne zadanie pełni rodzaj papieru i jakość wykonania. Zależnie od elegancji punktów sprzedaży – przedsiebiorstwa handlowe wkładają bardzo dużo pieniędzy w drukowanie broszur reklamowych. W przypadku sklepów dla masowego odbiorcy – jest zupełnie odwrotnie. Gazetki drukowane są na gorszej jakości papierze – a dla dostawcy liczy się jak największa ilość przekazywanych informacji. Duże znaczenie mają zastosowane kolory i typografia designu broszury. A już najistotniejszą kwestią jest dobór artykułów, które się w takiej gazetce znajdą. Powinny być one dostosowane do najbardziej podatnych na przekaz jednostek, a więc młodych rodziców i ludzi starszych.