Telebimy to najwyższa klasa przyrządów służących do przekazu informacji dla okazałego grona odbiorców. Jest to jedyna jak dotychczas technika, jaka zezwala na emisję obrazu z ogromną jakością, także doskonałą widzialnością dzięki zastosowaniu specjalistycznych diod LED. Jedynie ta technologia zezwala rozgromić promienie słoneczne, co czyni ekran doskonale dostrzegalnym w świetle dziennym.

telebim

Autor: Steven Straiton
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama (zobacz http://studioprinter.pl/) na telebimie zapewnia nieskończone potencjały przestrzenne i prężne, a przy tym nie wymaga ponoszenia wartości druku, zezwala na umowne pokazy. Dzięki kolosalnym ekranom, można emitować szereg informacji w niezrównany dotychczas sposób.

Dodatkowym atutem reklamy na telebimach, jest możność sygnalizowania na bieżąco o najświeższych promocjach, obniżkach cen, bądź wyprzedażach przez sposobność prędkiej zmiany zawartości, również jej modernizację w czasie prawdziwym.

Nie da się zataić zjawiska, że współcześnie, skutecznie wiedziona kampania reklamowa bywa gwarancją wielkich profitów finansowych, dlatego musimy ją należycie zaprojektować.

telebim

Autor: n0cturbulous
Źródło: http://www.flickr.com

Każde przedsiębiorstwo, żeby pozyskiwać odbiorców musi pomyśleć o błyskotliwej i perspektywicznej odmianie reklamy, jaka wyróżni się z tłumu konkurencji. W Polsce użycie reklamy na telebimie, zarówno w centrach miast, jak również przy parkingach supermarketów, bądź centrów handlowych, jest stosunkowo nowym przedsięwzięciem – www.medas-media.com.pl/ (www.medas-media.com.pl/). Nowatorskość takiego sposobu powoduje, że przyciąga ono uwagę o dużo częściej, niż choćby standardowe odmiany reklamy zewnętrznej, jak szyldy, czy banery.

Najwyższą zaletą sieci telebimów jest ich widzialność, a zdecydowana większość z nich jest umieszczona w lokalizacjach najogromniejszego ruchu samochodowego, bądź pieszych. W wielu przypadkach współczesna postać promocji może dostarczyć firmie wielkie korzyści. Reklama w sieci telebimów jest dostrzegalna poprzez możliwych konsumentów, a ich przyciągająca odmiana jest w stanie okazać się o wiele lepiej efektywna niż typowa reklama.