Sposoby reklamy znanych sieci sklepów

Ostatnio dużą popularność w Polsce zdobyły rozmaite markety. Są to generalnie sklepy o charakterze sieciowym, które funkcjonują w różnorodnych dziedzinach, od środków kosmetycznych po zabawki dziecięce. Na początku bardzo często powstawały markety o wielkiej powierzchni, w których można było znaleźć właściwie każdą rzecz. Ta ich wielobranżowość była traktowana jako zaleta i to ona była zachęcająca dla ludzi.

Zakupy, wózek zakupowy

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu
W późniejszym czasie jednak moda na tego typu markety zmniejszyła się, za to powstały sklepy trochę mniejsze, oferujące głównie artykuły spożywcze, które również na dzień dzisiejszy są bardzo popularne. Wpisując w wyszukiwarkę internetową frazę „Biedronka gazetki promocyjne” można zyskać informacje o aktualnej ofercie jednego z najpopularniejszych marketów tego typu. Zwykle sklepy takie oprócz artykułów spożywczych posiadają również stoisko z chemią i kosmetykami, a poza tym zmienne oferty na rozmaite produkty.

Gazetki promocyjneBez wątpienia najbardziej popularnym sposobem promowania oferty wybranego sklepu jest wydawanie gazetek reklamowych.

Jeżeli nie masz pewności, czy zamieszczone na tej stronie informacje są wystarczająco dokładne, to zobacz źródło (http://psmtechnik.pl/kasetony,10,pl), które zostało wykorzystane do zredagowania tego artykułu.

Zawarte są tam informacje o aktualnych promocjach oraz proponowane artykuły z asortymentu. Obecnie gazetki promocyjne tego rodzaju mają coraz staranniejszą i bardziej wymyślną formę w celu zachęcenia klientów do przychodzenia do marketów. Przykładowo gazetki trgo rodzaju mogą mieć charakter sezonowy, przykładowo nagminnie wydaje się je w okolicy świąt, zawierając w nich oferty towarów idealnych na prezent gwiazdkowy. Przykładowo jeśli chodzi o sklep Lidl, gazetki promocyjne wydaje często i są one niezwykle starannie przygotowywane.

Specjalne okazjeDo działań niezwykle popularnych w ostatnim czasie należy zapraszanie słynnych ludzi do reklamowania wybranej firmy. Tę metodę wykorzystuje między innymi sklep Lidl, który zatrudnił znanych mistrzów kuchni do akcji reklamowej. W ten sposób rozpoznawane przez klientów twarze i nazwiska zapraszają do robienia zakupów w danej sieci sklepów. Poza tym w gazetkach często zamieszczane są przepisy kulinarne na potrawy, które przygotowywane są z towarów do kupienia w określonym sklepie. To także podwyższa efektywność reklamy i przywiązuje klientów do marki.