
Najskuteczniejszy jest wciąż marketing na ulicach. Reklama świetlna LED to idealne rozwiązanie, które przykuje uwagę. Jak wiadomo, ulice aglomeracji miejskich zasypane są różnymi rodzajami bilboardów, reklam, plakatów i wszędzie obecnych ulotek. Nie opłaca się więc w nie inwestować. Podświetlanie LED daje to pierwszeństwo nad innymi formami, że niezaprzeczalnie jest wyróżniające się wśród wszystkich innych reklam ulicznych. Z prostego powodu, że nasz wzrok za każdym razem będzie wędrował ku temu, co jest barwne, oświetlone, a najlepiej, gdy rusza się. W tym przypadku reklama świetlna deklasuje wszystkie metody reklamy ulicznej.

Paski LED – kiedy użyć?
Jakie ma plusy? Co najważniejsze wymieniona wyżej zauważalność – nie jest łatwo przejść obojętnie obok reklamy świetlnej. Ruchoma i efektowna reklama (zobacz litery przestrzenne wrocław) świetlna LED, najlepiej na nowoczesnym ekranie diodowym, bezwiednie przyciągnie nasz wzrok. Po drugie atrybuty, jakie zastosujemy na świetlnym ekranie, dają możliwość efektywniejszego wykorzystania dużo mniejszej powierzchni.
Na małym ekranie LED możemy przekazać tę samą wiadomość, co na kolosalnym banerze, a to wszystko za sprawą tego, że hasło może się przewijać. Co ciekawe, reklamy świetlne nie są jeszcze tak popularne, dlatego wybranie tej metody marketingu ulicznego, daje przedsiębiorcy pewne oryginalność wśród reszty. I oczywiście najbardziej istotna kwestia – podświetlanie LED, jako jedyna forma marketingu ulicznego, daje możliwość tego, że reklama jest widoczna także po ciemku. Więcej o świetle i technologi LED