Subscribe to:

Reklama na telebimie, czyli w jaki sposób efektywnie zdobywać sympatię nowych klientów

Każdy kto chociaż jeden jedyny raz próbował zmagać się z trudnym działaniem, jakim bywa prowadzenie własnej firmy czy sklepu bądź małego straganu na okolicznym targu, ten świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest to lekki kawałek chleba.


reklamy
Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com
Kupujący są coraz bardziej wymagający i za niewielką cenę chcieliby kupić jak najlepszy artykuł lub towary w większej liczbie. Nie bez żadnego znaczenia jest także konkurencja, która czasami proponuje asortyment o dużo bogatszy, a nawet w niewielkich cenach. Stąd wielu właścicieli sklepów wpisuje w internet np. frazę telebim raszyn aleja krakowska i liczą, że w ten prosty, ale i równocześnie dość kosztowny, sposób wyprzedzą konkurentów.
Reklama na telebimach, tak samo jak w przypadku bilbordów, musi zostać odpowiednio przedstawiona - w przeciwnym przypadku taka forma promocji nie przyniesie spodziewanych rezultatów. Oszczędność przekazu jest w tym przypadku kluczem do sukcesu. Przecież telebim zwraca na siebie uwagę już samym wyglądem, a wiadomości o konkretnej firmie są wyświetlane jedynie przez moment. Z jednej strony wyrazistość bywa już zapewniona w samym kształcie przekazu, a z drugiej świecące tablice przykuwają wzrok każdego przechodnia.
Jeżeli któryś z biznesmenów zechce promować się w taki właśnie sposób, to musi również wybrać właściwą dla siebie lokalizację, tzn. najbardziej korzystną sytuacją byłaby taka, aby reklama na telebimie trafiała do precyzyjnie określonego klienta. Dla przykładu, do galerii handlowych przychodzą całe familie, więc telebim zamontowany tuż wejścia powinien przedstawiać wybrane propozycje dla tego typu klientów - szukasz telebimu w Raszynie? (szukasz telebimu w Raszynie?).


To oczywiście sytuacja czysto hipotetyczna, lecz sprawa lokalizacji bez wątpienia jest bardzo istotna.
Jeżeli weźmiemy pod lupę frazę telebim raszyn aleja krakowska, to szybko powinniśmy sobie uzmysłowić, że to miejsce jest w miarę uniwersalne - każdego dnia głównymi arteriami miast przejeżdżają setki, o ile nie setki tysięcy aut, w których podróżują potencjalni klienci w różnym wieku i o różnym statusie społecznym. Nie ma więc jakiejkolwiek potrzeby, żeby zbyt długo zastanawiać się, czy taka lokalizacja jest właściwa. Zresztą agencje reklamowe dbają o to, aby telebimy znalazły się w tak zatłoczonych zakątkach.