Subscribe to:

Promocja firmy w internecie

Nawet najlepiej stworzona strona www, dopracowana w każdym szczególe i posiadająca atrakcyjną treść, nie spełni swojego zadania, jeśli jej oglądalność będzie nikła. Czasy, kiedy wystarczyło zrobić ciekawą stronę i oczekiwać na szturm użytkowników, odeszły do lamusa.


strona wyświetlona na laptopie
Autor: Adam Lehman
Źródło: http://www.flickr.com
Bez dobrze przeprowadzonej promocji, szanse naszej strony na sukces gwałtownie maleją. Internet zmienił klasyczne pojęcie reklamy. Aktualnie, odpowiednio przeprowadzona promocja strony www, jest kluczem do sukcesu.

Coraz więcej właścicieli firm docenia możliwości serwisów społecznościowych. Jednym z najczęściej odwiedzanych portali jest facebook. Proponując internautom dostęp do dogłębnych informacji o produktach naszej firmy, organizując konkursy czy budując interesujące aplikacje, mamy możliwość budować społeczność wokół marki. Promocja strony www na facebooku, to także szansa, aby odkryć zdanie osób korzystających z usług naszej firmy. Prowadzenie fanpage na facebooku, to dziś jedna z najpopularniejszych form promocji firmy i dialogu z konsumentem.

Zakupy online
Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com
Sztuką jest zamieszczanie takich wpisów, aby użytkownicy naprawdę byli nimi zainteresowani. Nie należy przesadzać z ilością postów na stronie firmy, bo wtedy możemy zostać uznani za spamerów. Nie należy także zapominać o tym, że oprócz typowo reklamowych treści, dobrze jeśli od czasu do czasu zamieścić coś innego, dzięki czemu internauci będą mogli dostrzec informacje przydatne dla siebie i jednocześnie uznać nasze wpisy za ciekawe i warte śledzenia.

Jednym z najbardziej efektywnych sposobów promocji firmy w internecie, jest jej pozycjonowanie i optymalizacja - https://www.artefakt.pl/seo/audyt-seo. Celem tych działań jest umieszczenie serwisu możliwie wysoko w wynikach wyszukiwania. Obecność w czołówce wyników, to nie tylko regularne odwiedziny, ale pewność, że na stronę wchodzą osoby, które szukają właśnie tego, co proponuje strona. Agencje SEM specjalizują się w pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych, dlatego jeśli chcemy efektywnie promować stronę brandu, najlepiej zwrócić się do profesjonalistów. Agencje te prowadzą kampanię pod kątem sprzedażowym, ale też wizerunkowym, bądź obie jednocześnie.